Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Projekty klas gimnazjalnych

Najwięcej projektów wykonano na tematy związane z historią, geografią, biologią, fizyką, chemią, ale również podjęto wyzwania matematyczne czy informatyczne. Jak można się spodziewać uczniowie klas dwujęzycznych zainteresowania swoje skierowali też w kierunku krajów anglojęzycznych, analizując różne aspekty ich kultury.

Prezentacje projektów przybrały różne formy, np. wykładu, prezentacji, doświadczeń, plakatów, makiet. Przeprowadzono wiele ankiet, na podstawie których gimnazjaliści uczyli się wyciągać i formułować wnioski.

Projekty były dla uczniów wielką inspiracją. Nauka w naturalny sposób stała się niekiedy świetną zabawą, jak np. w czasie gry miejskiej „Legionowski Londyn, w czasie której gimnazjaliści wraz z harcerzami mogli poznać historię niektórych miejsc stolicy Wielkiej Brytanii.

W sumie nasi uczniowie wykonali 27 różnych projektów, przy realizacji których rozwijali swoje różnorakie zainteresowania, ale tez uczyli się ze sobą współpracować i brać odpowiedzialność za pracę zespołu.

A tak o prezentacjach mówią sami uczniowie:

Dnia 5 kwietnia miałyśmy okazję przeprowadzić dla uczniów klas 5 i 6 Szkoły Podstawowej Im. Armii Krajowej w Jabłonnie pokaz doświadczeń chemicznych. Było to dla nas stresujące przeżycie, ale byłyśmy też bardzo podekscytowane. Dzieci niezwykle aktywnie uczestniczyły w naszej prezentacji, co nas bardzo ucieszyło i dało poczucie satysfakcji

Wiktoria Musiał, Nikola Śnieżko i Julia Stępniewska

 

 

.